5 Simple Statements About قطعات هیوندای Explained

Wiki Article

دفتر مرکزی هیوندای موتور در شهر سئول قرار دارد و بزرگترین کارخانه یکپارچه تولید خودرو در جهان متعلق به شرکت هیوندای موتور و در شهر اولسان قرار دارد.

کراس اور های هیوندای از قبیل:توسان، آی ایکس ۳۵ و اسپورتیج

این خودرو از طراحی ظاهری و فنی بسیار مناسب برخوردار است و همچنین آپشن های قابل قبولی نیز بر روی آن تعبیه شده است به عنوان مثال استفاده بیشتری از خط و اشکال هندسی در مدل هیوندا i20 کرمان موتور نسبت به مدل های قبلی، کنترل ایستایی خودکار در سربالایی، چراغ های مه شکن جلو و عقب و …

 شما مي توانيد قطعات مورد نظرتان را در هر نقطه از ايران كه باشيد سفارش داده و در كوتاهترين زمان آن را در محل تحويل بگيرد .

یدک شاپ نیز از سال ١٣٩٣ واردات لوازم یدکی هیوندای را از کره جنوبی آغاز کرده است و تا به امروز سعی در ارایه بهترین خدمات به مشتریان خود داشته است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم به یادآوری است که همگی این قطعات تحت نظارت کارشناسان سایت یدک مال از لحاظ اصالت و سلامت از بهترین فروشندگان بازار قطعات یدکی در سراسر کشور دست چین شده اند.

در سایت کردیدک، شما با خاطری آسوده با بهترین کیفیت محصول مورد نظر خود را خریداری می‌کنید. به این ترتیب می‌توانید برنامه‌ریزی بهتری داشته باشید تا نصب قطعات بدون دردسر و بدون فوت وقت انجام شود. اگر به قصد صرفه جویی در هزینه از قطعات یدکی تقلبی استفاده می‌کنید، در واقع در مدت طولانی برایتان گران تمام می‎‌شود، زیرا استفاده از این قطعات باعث فرسودگی زود هنگام خواهد شد و در نهایت شما متحمل هزینه‌های گزاف تعمیرات می‌شوید.

لوازم یدکی هیوندای باید متناسب با مدل خودرو باشد و همین‌طور مخصوص کارخانه هیوندای یا زیرمجموعه‌های همان کارخانه هیوندای باشند؛ چراکه با توجه به اهمیت لوازم یدکی ، بسیاری از مجموعه‌ها، لوازم یدکی جعلی و تقلبی تولید می‌کنند که معمولاً استفاده از این لوازم‌یدکی‌ها نه‌تنها باعث بهبود عملکرد خودرو نمی‌شود بلکه در کارکرد دیگر قطعات نیز تأثیر مخربی می‌گذارد و در نتیجه صاحب خودرو متحمل هزینه های بالایی می شود.

خرابی و تعمیر خودرو، دانستنی‌های خودرو، راهنمای خرید قطعات، لوازم لوازم یدکی هیوندای سوناتا 1994 یدکی خودرو

قطعات اصلی هیوندا

لوازم یدکی جنیون پارت با سالها تحربه در زمینه واردات قطعات جنیون (اصلی) در خدمت شما عزیزان می باشد. با ما آسوده خاطر سفر کنید

همچنین می توان با خرید از مراکز معتبر و قابل اطمینان، از خرید خود مطمئن شویم.

خرید اینترنتی لوازم یدکی و قطعات خودرو از فروشگاهی مورد اعتماد

Report this wiki page